nieuwsberichten
17 Sep 2017 |   Review & Setlist Ad Vanderveen WW Ensemble onder Archief
TERUG NAAR OVERZICHT
Reserveren/Reservation

Hoe en Wat/ What to do

U maakt éénmalig een account aan. U ontvangt een wachtwoord. Uw persoonlijke account gebruikt u om kaarten te reserveren voor  de concerten. U kunt slechts per concert het aantal gewenste kaarten reserveren. Er volgt na reservering een bevestiging per email op het door u aangegeven email adres bij aanmaak van uw account. U kunt  aangeven of u  het In the Woods E-zine wilt ontvangen. Indien een concert is uitverkocht kunt u zich inschrijven voor de  wachtlijst. Uiterlijk om 14 uur op de dag van het concert ontvangt u een email  of er nog plaatsen zijn. Geen email ontvangen? Dan heeft het geen zin om te komen.Uw gegevens worden alleen door ons gebruikt voor het reserveren van concerten en sturen van het E-zine. U kunt zich tevens via deze weg afmelden voor een reeds gedane boeking, wij stellen dit zeer op prijs, we kunnen de vrijgekomen plaatsen benutten voor andere mensen. Als u een nieuw email-adres gaat gebruiken, dient u een nieuw account aan te maken en de oude te laten vervallen. Dit is ter voorkoming van het mogelijk misbruiken van uw privé gegevens/ Make your own account. You do receive  a personal log-in code. Use your account to make reservations. When a concert is sold out, you can apply for the waitinglist. When tickets will  come available you will be informed by email on the day of the concert before 2PM. We do only use your personal information for our reservation procedure. In case of changing your  email address, please make a new account. This a part of our safety procedure to protect your personal information,

Nieuwe Namen 2018

In the Woods heeft voor de tweede helft van het jaar weer een aantal mooie namen gecontracteerd. We starten met een oude bekende die ooit zijn Europese debuut op ons podium maakte, te weten Tim Grimm, al snel daarna weer een bekende namelijk Kevin Welch. In oktober iemand die al van het prille begin In the Woods bezoekt. David Olney. Dan aan hte eind van de maand de enige echte DJ van Nederland Jan Donkers die ons voor de 3e keer mee op reis neemt door zijn geliefde USA. De terugkeer van Michael McDermott is natuurlijk een vereiste. Een nieuw album en zijn  vrouw Heather Horton komen mee. Vorige keer noemden ze zich The Westies, nu is deze naam verleden tijd. Matthews Southern Comfort is gewoon historie maar wel met een nieuwe en frisse twist. We sluiten af met Oh Suzanna, altijd zeer de moeite waard. Ze wordt begeleid door Hidden Agenda Xmas De Luxe (een band vol Nederlandse coryfeen). Om het af te toppen inmiddels vriendin van Suzy, Leonie Janse zal er na jaren proberen en volle agenda's af stemmen er ook bij zijn!.